Trzeba połączyć się z stroną serwisu pod adresem:
secure.avg.com/service-redemption?entryId=157182088
wypełnić stosowny formularz ( niestety po angielsku, ale przecież
są tłumacze np. translate.google.com/?hl=pl )
w szczególności podając swój numer (Your Case number is:…)
i nacisnąć przycisk: Connect to an expert.
Zostanie pobrany program do obsługo zdalnej, który następnie
należy uruchomić. Dalej będzie zdalnie działał serwisant AVG,
ale w razie potrzeby będzie komunikował się po angielsku.
secure.avg.com/service-redemption?entryId=157182088
wypełnić stosowny formularz ( niestety po angielsku, ale przecież
są tłumacze np. translate.google.com/?hl=pl )
w szczególności podając swój numer (Your Case number is:…)
i nacisnąć przycisk: Connect to an expert.
Zostanie pobrany program do obsługo zdalnej, który następnie
należy uruchomić. Dalej będzie zdalnie działał serwisant AVG,
ale w razie potrzeby będzie komunikował się po angielsku.
Opis całej procedury powinien być pod adresem:
support.avg.com/SupportArticleView?urlname=How-does-AVG-remote-support-work
Coś Avast będzie musiał zrobić ze swoim nabytkiem, bo faktycznie pomoc
po angielsku dla wielu użytkowników AVG jest nie do przyjęcia.
—
A teraz, jeśli wyjaśnisz co się porobiło po zainstalowaniu AVG
może uda się problem rozwiązać samodzielnie i po polsku.